martes, 29 de marzo de 2011

Another win for Diony Day & Night Slalom

English:
The event in Puerto La Cruz was always my favorite since the first time
I participated 2 years ago! With a professional organization and also the competition
Area and the beach of Lecheria is spectacular, with choppy waters and medium winds,
I felt good in these conditions! The best part of the event by far was the night slalom, full adrenaline
And great energy between the competitors and spectators! I'm very pleased winning both disciplines
Of 10 slalom rounds and the night slalom which was something new for everyone!

Espanol:
La competencia de Puerto la Cruz siempre fue mi preferida desde la
primera valida que fui hace 2 anos! con una organizacion muy
profesional! tambien la zona de competencia y la playa de Lecheria es
espectacular, con condiciones de mar picado y con vientos intermedios,
estas condiciones me favorecen bastante! para mi la nota de todo el
evento en Pto fue el Slalom nocturno el sabado, full adrenalina y super
buena enrgia entre los competidores y los espectadores! estoy de lo mas
contento en ganar las dos disciplinas de slalom con 10 rondas y el
slalom nocturno que fue algo nuevo para todos!!

Results:

Slalom despues de 10 rondas
After 10 rounds of Slalom

1st Place: Diony Guadagnino V69
2nd Place: Juan Marino V103
3rd Place Eleazar Franccesqui

Slalom nocturno:
Night Slalom:

1st Place: Diony Guadagnino V69
2nd Place: Crisanto Rodriguez V15
3rd Place: Juan Marino V103


No hay comentarios:

Publicar un comentario